|
 |
 |
 |
 |
• Mikael Lindstedt |
(Österbybruk) • |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Förare: |
Mikael Lindstedt |
 |
Stad: |
Österbybruk
|
Ålder: |
37 |
|
|
 |
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Märke:
|
Opel Ascona
|
 |
Bränsle: |
E85/methanol |
Överladdning: |
Turbo |
| |
 |
Motor:
| Audi i5
|
Volym:
| 2,5 L
|
Block:
| AAN original
|
Toppar:
| 7A
|
Växellåda:
| PG
|
|
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Märke:
|
Volvo 744 Drifting
|
Klass:
|
DriftBash
|
 |
Kaross: |
740 |
Bränsle: |
E85 |
Överladdning: |
Turbo |
| |
 |
Motor:
| M104
|
Volym:
| 3,2
|
Block:
| M104 original
|
Toppar:
| Original
|
Kolvar:
| Original
|
Vevaxel:
| Original
|
Bränslepump:
| 3 x 044
|
Koppling:
| Tenaci 3-skivig
|
Växellåda:
| BMW
|
Bakaxel:
| 1031
|
|
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Märke:
|
Volvo 744 Veemer
|
 |
Byggd: |
2022
|
Byggd av: |
Tomas Engberg |
Bränsle: |
E85 |
Överladdning: |
Turbo |
| |
 |
Motor:
| M60B40
|
Volym:
| 4,0L
|
Block:
| Original
|
Toppar:
| Original
|
Kolvar:
| Original
|
Vevaxel:
| Original
|
Bränslepump:
| Wlabro GST520
|
Koppling:
| Original
|
Växellåda:
| DCT M4
|
Bakaxel:
| 1031
|
|
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Märke:
|
Audi 80 competition
|
Klass:
|
4WD
|
 |
Byggd: |
2021
|
Byggd av: |
Mikael Lindstedt |
Kaross: |
B4 |
Bränsle: |
E85 |
Överladdning: |
Turbo |
| |
 |
Motor:
| VR6 R32
|
Volym:
| 3,2 L
|
Block:
| Original
|
Toppar:
| Original
|
Kolvar:
| Original
|
Bränslepump:
| Wallbro
|
Koppling:
| Tenaci
|
Växellåda:
| Diesellåda 6-växlad
|
Bakaxel:
| Original
|
|
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Märke:
|
Volvo 744 Vaudi
|
 |
Byggd: |
2024
|
Byggd av: |
Mikael Lindstedt |
Bränsle: |
E85 |
Överladdning: |
Turbo |
| |
 |
Motor:
| Audi v8
|
Volym:
| 4,2L
|
Block:
| Original
|
Toppar:
| Original
|
Kolvar:
| Original
|
Vevaxel:
| Original
|
Bränslepump:
| 2x044
|
Koppling:
| Original
|
Växellåda:
| DCT M3
|
Bakaxel:
| Ford 8,8
|
|
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Mathias Dahl
|
Roll: Mästermekaniker
|
 |
|
|
|
 |
|
|
 |  |  |
|
|
|
|
|
|