|  | 
| 
	
	
	| 
        
        
        | 
            
            
            | 
	            
	            
	            | 
		            
		            
		            |  |  |  |  
		            |  | 
			            
			            
			            |  | 
				            
				            
				            | Förare: | Emil Jungvar |  
				            	|  |  
							| Ålder: | 31 |  
   								| Tävlar sedan...: | 2008 |  
							|  |  |  |  |  |  
		            |  |  |  |  |  |  |  |  |  
| 
	
	
	| 
        
        
        | 
            
            
            | 
	            
	            
	            | 
		            
		            
		            |  |  |  |  
		            |  | 
			            
			            
			            | 
				            
				            
				            | Märke: | Ford Falcon |  
							| Klass: | Street Outlaw |  
				            |  |  | Byggd: | 1985-1993 |  | Byggd av: | Krister Jungvar |  | Chassi / Ram: | 8.50 chassi |  | Kaross: | Original |  | Färg: | Röd |  | Bränsle: | E85 |  | Överladdning: | Turbo |  |  |  |   | | Bästa tid: | 8,98 |  | Bästa hastighet: | 240 |  |  |  |   | | Motor: | Chevrolet LC9 |  | Volym: | 5.3 Liter |  | Block: | Original |  | Toppar: | Original |  | Kolvar: | JE |  | Vevaxel: | Original |  | Bränslepump: | 4x Biltema |  | Koppling: | Flytande |  | Växellåda: | Dedenbear powerglide |  | Bakaxel: | 8 3/4 |  |  |  |  
		            |  |  |  |  |  |  |  |  |  
| 
	
	
	| 
        
        
        | 
            
            
            | 
	            
	            
	            | 
		            
		            
		            |  |  |  |  
		            |  | 
			            
			            
			            |  | 
				            
				            
				            | Axel Jungvar |  |  
				            |  |  
				            | 
 |  |  |  |  
 
			            
			            
			            |  | 
				            
				            
				            | Krister Jungvar |  |  
				            |  |  
				            | Stad:  Sollentuna 
 |  |  |  |  |  |  
		            |  |  |  |  |  |  |  |  |  |